thinkin' before she speaks, she is

And you're havin' a nice time, with that girl I don't reaally like
Min nya favorit, Kate Nash - Kiss That Grrrl. Haha, ja den är skön ju.

Eliiit. Jobbat heela dagen. 8-13, 16-21. Värda tre timmar däremellan, eftersom man är så slut efter första passet så man åker hem och sover. Riktigt spännande! Hahaha på fikat, drev sönder olika dialekter och ingen av oss är bra på att härma;
Jag (på extremt dålig värmländska): hej och välkomna till Haajk! Idag ska vi bygga baarkbået.
Caroline (något bättre): och nu mina keera vänner så ska vi se vad GOLIAT hittar på för spennande idag!
asgarv! Haha, med världens betoning på Gooliat, hade helt glömt bort att dom visade det! Därefter diskussion om varför i hela världen dom visade det överhuvudtaget? så himla ocharmig figur! hahaha, varför inte Kalle Anka och sånt som alla andra sommarlovsprogram?



ee ja! vem faller inte för en kille med långt mörkt hår, intensivt mörkbruna ögon och pälskallingar?

Jaaaha! Hääär kan man vara! Haha, måste sluta härma WoW-Jocke. Snart, inte än. För det är fortfarande kul. Har omedvetet börjat köra det typ på jobbet; "häär kan man va!" - samma betoning men i andra meningar, typ "såå kan det va!" Haha, folk som inte har sett snubben lär ju tro att jag är lite lätt störd.

Mm jaa ikväll bytte fröken Fuentes och jag pass, springtur så sprang runt mellan fyra avdelningar och hjälpte till. Tungt vill jag lova, men tiden går fort så jag gillar det.

Tisdag inebär min enda lediga dag den här veckan (ja, förutom helgen kom jag på. hahah). Såå imorgon funderar jag på om jag ska passa på att ta en jäättelång sovmorgon, äta frukost i soffan framför nån skön serie och sen göra ingenting hela förmiddagen. Ta gymmet på eftermiddagen. Eller om jag ska kliva upp, dra till gymmet plus sola och sen hem igen innan det är dags för lunch på stan? Haha, svåra val i livet. Hatar nämligen friskis efter 15, helt plötsligt har man hamnat mitt i en lunchrush i Indien, c r o w d e d. Dock kom jag på en sak som jag verkligen ska göra, har ju ett jäättestort paket som ligger och väntar på mig! Kaan det vara Nelly.com?

Jaha nehe som vi brukar säga, dags att tänka på refrängen!
Sleep tight wake dry :) Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0