gear & talents

Godmorgon!
Inte för att det nödvändigtvis är det, men ändå! Imorse fick jag veta att jag levde plus att solen lyser - med sin frånvaro. Usch, om jag vill flytta nu.

Hahaha. Precis gått och lagt mig igår, så ringde mobilen.
" Alan! AL! Alan!" och sen ett asgarv på det. Jag hade skickat en länk med dubbade djur till Johan, såg det för jättelängesen men nu har jag sett det flera gånger på fejjan och det är rätt skoj. Johan tyckte dock detta var hur roligt som helst så vi låg och citerade dom där djuren och asgarvade i typ 20 minuter innan det var dags att sova. Haha, härliga människa. Sök Walk on The Wild Side @ Youtube.

Jaha nehe, nu är det dags att röra på sig här. Ledig dag - innebär en vända på Ica Maxi, gym plus solning och eventuellt en date med United. Later! Puss







ojoj vad jag är danssugen! Var längesen man var ute och shakade loss, vi får väl hoppas på Uppsala nästa helg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0