We may only have tonight

Godmorgon! Och så var med fredag I like! har Plain White T's Rhythm Of Love på högsta, njuter! Den är så fantastiskt bra. Bästa hittills på året skulle jag vilja påstå. Ja, alla har väl spotify så lyssna här :)
Man blir så glad så glad, videon är också helt fab.

Hade världens roligaste dröm, om jag flinade för mig själv när jag vakna. Skulle våldgästa Eddie, och Daniel. Så bodde han på nån jävla gård med massa kor. Smög in i hans hus, upp på övervåningen och där satt det massa folk och fikade. Får panik och kastar mig in i ett rum. Kan därifrån se ner på en balkong, där det är massa barn och några som springer runt utklädda till nå slags clowner. Då ringer Eddie "jag ser dig!" jag ba hur fan då. "men jag är en av de utklädda!" så börjar en av dom vinka till mig." han breve mig är Daniel, det här är mitt födelsedagskalas!" och jag tänker typ - noooe, jag har våldgästat hans kalas!! hahaha. så himla skruvat.

Jaha nehe, om tre timmar ska jag infinna mig på jobbet så lika bra jag börjar styra upp den här dagen. Första anhalt är systemet och sen ska det inhanandlas ögonfransar och strumpbyxor. Hmm, undrar om man kan göra det på Maxi? Haha! Jag är inte så jävla noga. Anna visade mig dock nya fransar från Depend, dom som korsar sig. Jävligt snygga på faktiskt! Dock otroligt svårhanterliga med svart lim, svart överallt i början.

Nej jag ska kanske visa vad jag köpte igår, sen är det time to move! Puss


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0