you, you, you yeah you

ooch så var det tisdag! Minisemester. Ledig tis-tors, och om jag vill ut och fara! Haha fast jag har inte kommit så långt, Vivaldi's med Sanna blev slutdestinationen idag. Men va myysigt då, om det var längesen vi umgicks ordentligt den damen och jag! Får allt bli bra mycket bättre framöver, och imorgon är det ju faktiskt onsdag och vi är inte dom som är dom! Passade även på att shoppa lite, underkläder och en snyygg klänning från H&M. Och den var svart, skräll va! Nu har jag pratat med Daniel i nån timme och blev otroligt trött somvanligt, måste sova lite inte gymmet tror jag. Som en gammal kärring. Fast dom kanske inte går till gymmet efter sin vilostund. Haha, va kul om tanterna på jobbet skulle göra det.

Jaaaaaaahaja. Jag vill göra så mycket just nu men det är mycket jobb framöver. Kvällar och helger framför allt, score!
Det äär
London! Frankrike till Emelie! Uppsala! Göteborg! Karlstad till Lisa! jaaaaaaaha nehe :(

Men men snart är det jul, och det är ju roligt. Nej jag ska väl trots tröttheten slå upp min nya historiabok, 650 kronor fattigare på köpet. Men men, såå kan det va! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0