- jag säger bara att det är värre att vara smalfet än fetfet.

Hahaha! Solsidan, det finns inget bättre!
Efter en välbehövlig sovmorgon denna lediga måndag har det varit ett evigt städande och fixande.
Men har även kikat lite skidor, och ja Greys Anatomy. Har invigt tvättstugan.
Även knatat till Ica och handlat. Det är skitnära - på ditvägen.
Tillbaka hem med 2 tunga kassar blev vägen helt plötsligt 3,5 km, skulle inte suttit ivägen med en rollator.
På tal om skidor, Petter Northug! Välkommen hem till mig anytime.



Helgen har varit fantastiskt bra! 
I fredags var jag först på stan med Johan en vända - mat och hittade även ett par jeans, duk, handdukar och haha en jättefin termosmugg på Åhléns. Ska jag åka buss tidigt så ska det fan va kaffe!
Framåt kvällen kom först Johanna och sen Lisa&Gustav för lite catchup - ingen liten för mig och Johanna som inte setts sen i somras. Fantastiskt roligt! Vi drog oss mot BMB runt elva, himla skoj var det faktiskt även om jag såklart lyckades tappa bort alla i slutet.
Lördagmorgonen var halvpigg. Dagen efter fest vaknar jag alltid upp av att det känns som om jag inte druckit vatten på  3-4 år och dessutom käkat en skopa sand innan jag gick och la mig. Haha, fruktansvärt.
Pappa och jag åkte till Bauhaus och handlade lampor. Han agerade sedan Martin Timell hemma hos mig och jag Jamie Oliwer i köket. Brorsan kom förbi och så käkade vi tillsammans :)
På kvällen åkte jag och Sanna ut till Viksäng för att se Empa visa kläder, Laila Bagges kollektion. Dock var vi lite sena och missade det hela :P Tjusiga smycken har hon designat iallafall Bagge, oh em g.
Gick till närliggande restaurang för ett glas vin, blev då lovade att vi skulle bli bjudna - på fjärde rundan. Sagt och gjort, ba köra.  Det som skulle bli lugnt blev det motsatta, men skoj som satan hade vi!
Taxi in till stan och Calle aka Luggen för förfest. Vi hamnade efter mycket skratt och tok på Silk av alla ställen, ingen orkade trotsa köerna. Natten avslutades hos Calle tillsammans med honom, André och Joel med årets skrattattack - LUGGEN! Haha, så jäkla rolig kväll.
Jaha nehe, lite té och svenska holywoodfruar innan det är dags att gå och lägga sig.
Maria Montazami om golvlampa:
"ja den här lampan är ju nästa lika lång som mig, så den har ju ett väldigt bra statement."
Hahaha, underbara kvinna. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0