if I was you

"I bet you stand 'front of the mirror and stare at yourself. 'cause I would. if I was you."
Fast East Movement (!)


Sunday , fint. Söndag! Mindre charmigt. Varför är det så mycket som låter 100 gånger bättre på engelska? Speciellt när man ska uttrycka sig. som typ...hold on tight. Vad fan blir det? Ja, håll i dig ordentligt! hahah.

Vaknade kl nio imorse. En sunday. Så jag beslöt mig för att Hälla kunde bli bra, shoppa lite. Jag som aldrig shoppar så att säga! Men herregud, vad jag ska handla då. Dock väldigt fina saker, sweeet home Alabama!
Lindex
H&M
Din Sko
snygga skor! I like. Sköna är dom också.
I fredags var det party med Becca, Sandra, Maria, Vera och Mia. Vi var på Cirkus och hade otroligt trevligt! Kul kul:) Men det brukar det ju å andra sidan bli med många goda drinkar. Gick lite halvbra i mina klackar efter det vill jag lova, haha! Det gick inte alls, höhö.
Bävar för mitt arbetspass imorgon, aaaaaaaasjobbigt. Rent utsagt. 7.15-16, cykla till jobbet. High five! Nej nu ska jag till Johan :) P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0