white flag

Min veckas enda lediga dag! Alldeles för snart är den över dock och imorgon bitti är det work som gäller. Gymmet ska jag försöka palla med också, inte jättetaggad men vad gör man.
Igår jobbade jag 7-16, hem fort som satan och svida om för att sedan ta 804:an mot Uppsala och Daniel :)
Mys, som alltid. Vi såg den där nya norska filmen, med trollen. "The Troll Hunter", haha! Den var faktiskt bra, I like. Även om trollen va lite halvdåligt gjorda. Men mannen som kan det där med film sa att dom hade en väldigt bra budget så, sevärd är den hur som helst!
Idag är jag trött trött trött. Känner mig lite halvnere, skittråkigt. Skulle nog behöva komma iväg ett tag. Någonstans.
Ska ligga lågt framöver, fixa med lägenheten. Flyttar in i helgen. Dom har tapetserat idag, det kommer bli jättefint.
Jaha nehe, har lovat mamma att bestämma mig för gardiner nu idag så vi kan beställa hem. 
Rosahuset.com, dom har en hel del!
Om en timme åker jag förbi jobbet och hämtar upp Sanna så ska vi hänga lite :)
Underbara vänner har jag iallafall! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0