hejk!

kuul vecka detta! Jobbar varje dag. Kanonrik blir jag nu, kan vara med i Skånefruar. Västeråsfruar, det vore något! Vilka glada härliga damer det skulle vara. eller inte. Hur blev Maria Montazami så nere på jorden?

Kikade på soffa igår. Kom inte fram till något så slutade med att jag beställde kläder på Nelly-rean! Haha, fyfan jag är hopplös. Fyra tröjor och ett par skor. Billigt är bra, passa på!

Satt och kikade på nyheterna med mamma. En stuga i Hälla koloniområde precis där vi bor har brunnit ner, och en person har brunnit inne. Mammas kommentar: - undrar om det var Per Oscarsson!
Haha nej usch, det var otroligt tragiskt det där.

Känner även att en förkylning börjar smyga sig på, härligt såhär i början på det nya året. Ska äta massa örter rötter lökar och jag vettetusan allt som kan hindra detta. Nej nuu är det sovdags, ska jobba för Sanna imorgon som är sjuk. Puss!





haha, funderar på att göra en canvas och sätta vid sängen i lägenheten. helt underbar!

Kommentarer
Postat av: bella

hahah skön unge, lite söt med!

2011-01-11 @ 09:50:32
URL: http://ibellavi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0