Höjden av trötthet

Här kan man va! Kl 6 ringde klockan imorse, klarvaken satt jag mig och åt frukost med mamma. Helt sjukt, när jag ska upp och jobba är det som om jag sover på gränsen, livrädd för att försova mig. Har kikat på klockan tjaaa kanske 36 gånger under natten? Haha, fruktansvärt trött blev jag fram emot eftermiddagen, när ögonen börjar klia och man så fort man sätter sig knappt kan hålla ögonen öppna..zzzzz. Men trots mördarpasset 7.15-20 så har det varit relativt lugnt. Man får vara glad för det!

Nej nuu ska jag äta pizza, gott. Därefter, sova! Yes, friday I'm in love. Imorgon bitti blir det gym, därefter Elgiganten med far min och inhandla ny TV - 42". Med inbyggd digitalbox, det som var så jäkla bra. Plus en DVD då, det är väl i princip vad jag behöver :) Anna JW min bror ska jag förhoppningsvis träffa också innan jobbet, underbart!
Trevlig helg! Puuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0