I come from a land down under


Enda sen jag var hemma hos Sanna & Crille häromdan och mannen i huset spelade sin version av
Men Af Work - Down Under har den gått varm hos mig, fantastisk låt!
Lyssna även Pepparmint Winter med Owl City, haha lite julig kanske men.

Jeff Buckley gör en otroligt bra version av min favoritlåt, Hallelujah.




Aaaaah, segt. Jag är seg! Fruktansvärt. Vaknar jag före halv tio, om jag inte ska jobba vill säga, så är det ett mirakel. Imorgon ska det åkas bräda, swissch. Haha, kommer ha så jävla ont i rumpa och knän. Och snart ska jag och Bella til gymmet, innan jag börjar jobba kl 16. Slutar 21 och då kanske jag ska till Johan en sväng och därefter hem och fixa iordning matsäck tills imorgon. Vi åker väl runt 7 imorgon bitti så då får jag nog allt känna att jag lever! 

Jaha nehe, trevlig helg :) Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0