I'm up in the sky tonight

Heey.
- Isolated! Snöstorm innebär två korta promenader och stora svårigheter att ta sig någonstans överhuvudtaget. Så kan (orkar) man inte ta sig till gymmet så får man köra hemma! Haha höll på i 45 minuter, helt genomsvettig efteråt. Golvövningar är inte att leka med alla gånger! Imorgon vill jag tillbaka till Friskis, blev lite varmt i mitt rum.

Har två jobbkvällar nu och sen på lördag ska det åkas bräda! :) Bellabella och jag drar iväg på morgonen och blir borta hela dagen. Längtar, ska bli sjukligt kul! Man åker alldeles för sällan.

Tänkte jag kan lista mina bästa träningslåtar, just nu.
Tagga till!

- September ft Petter - Baksmälla
- PH Eletro - San Fransisco (Original Radio Edit)
- Rihanna ft David Guetta - Who's That Chick?
- Pink - Raise Your Glass
- September - Resuscitate Me
- Robyn - Call Your Girlfriend
- Kesha - Tik Tok (Fred Falke Club remix)
- Tom Pulse - Cuando (sunshine radio mix)
- Gaby - My Show
- Kelly Rowland ft David Guetta - Commander

och så var det 17 dagar kvar tills det blir Uppsala med damerna!! taggat! Kommer dit runt 15, då blir det ner till poolen oh dricka skumpa och kanske basta lite. Fix på rummen och sen middag kl 20. Därefter VIP-lounge på Kalas och sen får vi se vart det bär av! Något att se fram emot, mins sagt :D 14 brudar är vi just nu!

Min flytt går ju i samma veva - känns helt sjukt! 1a februari får jag flytta in. Sen ser jag bara fram emot en härlig vår, en frukansvärt bra sommar och aalla sköna kvällar med mina underbara vänner! Balkongläge en julivarm onsdagskväll och sen Bill&Bob, now were talking! Life's life! Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0