go 2011

Vilken helg det har varit, jeeezez!
Började i torsdags; jobbade 13 timmar. Sedan sova hos Sanna - vad gör vi? Ut och ta ETT glas med Apple? Jaa men varför inte. Kommer ner, endast Pitchers öppet - stänger 24. Sitter till stängning (3 glas vin - 1 timme) och sedan på väg hem till Apple, då är Cirkus öppet :P Härlig koll, fortsatte där och sedan hem till karln där jag och Pernilla körde någon otroligt mystisk dans i soffan innan Sanna och jag åkte hem och sov. Haha, kul som sjutton.

Nyårsafton
Det var riktigt tungt att jobba alltså, till 20.30. Direkt iväg till Uppsala, hade inte fixat oss nånting innan. Riktigt höjdarväder! Underbart när vi väl var framme:P Efter tolvslaget, gott nyytt ååår och en jäkla massa tutande så begav vi oss ner till stan. Kalas låg närmast så det blev kanon kände vi! Och kul var det, stoort sammanträffande - Anna, Elin & Juni var därinne och det bjöds på bra mycket dans dom timmarna :D Även om till och med jag kände mig gammal på stället.

Mycket om och men senare så var jag hos Daniel, där jag myste hela lördagen tills hans polare Jonathan skjutsade mig till stan. Så allt som allt hade jag en mer än bra början på det nyå året :) även om vädret faktiskt kunde varit lite snällare mot oss.

Efter 15 timmars sömn natten tills idag (!) så är det bedtime igen. Min energi har inte återvänt än, men jag trotsar den och kör gym imorgon bitti innan jobbet ändå. Beach 2011, var det så? Sov gott! Puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0