work&workout.

Godmorgon!

Aa fast näää. Värdelös på att kliva ur sängen i hyfsad tid. Nu har jag iallafall börjat dagen på samma sätt sedan årsskiftet - ett glas ljummet vatten med citron eller lime , vilket ökar förbränningen. Därefter en tallrik havregrynsgröt med torkade aprikoser i. Mycket järn, viktigt för kvinnor. Höhö, hälsoxperten. not! Kaffedrickandet har jag dock inte skurit ner på, och tänker då inte göra det heller! Något ska man väl dö av, och haha för min del blir det nog överkonsumtion av antingen kaffe eller solarium.

Ikväll ska det jobbas iallafall, börjar 16. Och innan blir det Friskis, även om mina vader inte återhämtat sig på tre dagar och fortfarande känns femton cm kortare, vilket gör att jag går som Astrid 93. Haha, men vad gör man, jag har otroligt lätt för att få träningsvärk helt enkelt!

Nej nu ska ni få se mina senaste inhandlingar!



Smart lösning för skor, speciellt klackskor tycker jag! 20 par får plats, perfecto. 499 kr!


Köksmatta, Papelina Lilo. 70x250 cm, 1350:-. Kvalitet!




Helt fantastisk! Men den blir nog beställd med nästa lön, haha. 1400 :-
Kan rekommendera hemsidan som sjutton, priserna är up in the sky - men vilka jäkla tavlor!
Haha, ögongodis om inte annat.

Jaha nehe, ska sätta på kaffe åt mig och mamma. Tog nyss åt mig extra jobbpass, 7.15-16 imorgon. Och hade redan 16.30-20, helt plötsligt blev det en heldag:P Jaaja men men, det är pengar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0