you're allright



Hejk!
Mitt i veckan, ska strax iväg till gymmet. Sent, suck. Men inte förrän såhär dags det börjar minska med folk. Har hela dagen åkt runt med min kära mor och kikat på soffor. Provsuttit hit, provsuttit dit. Kört samma varv på Erikslund artonhundraelva gånger för att hitta Hem möbler - som visade sig ligga någon helt annanstans. Det var iallafall där jag hittade the one. Haha, fantastiskt fin, blir perfekt. Så mjuk att myser man upp sig kommer man knappt därifrån. "som en säng!" Den är jäkligt stor, haha en bit över tre meter så hoppas den får plats! Har nämligen inte några mått alls på lägenheter än:P
Ute i god tid!
Så ja, men denna på bilden och en sådan armstödsbricka i ek blev det iallafall :)



Och så mycket det finns inredningsmässigt! Jag är i himlen, planerar och beställer, grejar och donar! Big fan of tavlor och texter, mycket fina citattavlor har jag hittat nyss som jag ska beställa hem nu nu :)
Att vara ledig i tre dagar har varit gaanska skönt! Igår blev det lång lunch/fika med Hribar & Fuentes, gillades :) Uppsala countdown. Och sen äntligen träffa Johan, fab. Om igen såg vi Baksmällan, aah när Ed upptäcker sin tappade tand - hahaha!
Jaha nehe, time to move! Puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0