have no time to regret

Stämningen på stan är härlig, man märker att det är student likväl som sommar i luften. Efter en löprunda imorse för att hämta cykeln hos Sandra (rann bort, jävlar va varmt) blev det lunch på stan lite senare med Alex, Filippa & JW :) Kärt återseende, Filippa tar studenten imorgon och man riktigt kan känna sig in i känslan man hade med förberedelserna dagen innan. Overkligt långt borta nu, även om det bara är två år sedan.

Alex och jag hakade på till Rudbeck då Filippa skulle tömma skåpet, bra timade hade vi varit på systemet och storhandlat innan så vi var riktiga offer för "det går bara utför efter studenten" när vi klev in genom dom gamla rudbecksportarna. Träffade på David Borg vår gamle handledare, roligt som alltid och han är sig lik. Ett år jag såg karln sist och det kändes det fan inte som, otroligt så fort det går!


Njuter av att vara ledig, imorgon är det massa jobb, ska dock försöka hinna hem till Filippa emellan jobbpassen. Imorgon kväll är det party med gamla goa vänner :) Nu däremot så ska jag fixa ihop lite pannkakor och sedan ta en powernap innan det är dags för ett förhoppningsvis tungt boxpass ikväll med Hrrribar! För nostalgins skull så slänger jag upp några bilder just från vår sista tid som SP3C på Rudbeck. En bråkdel av dagar, stunder och bilder. Men ändå :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0