blod, svett och burpees

 
...ungefär så var läget på dagens träning på Factor. Började med Front squat 4x5 (stången mot bröstet och djupa knäböj). Själva passet låg på Front squat, burpees och pushups 3,6,9,12 osv i 11 min. Det är jobbigt när man ökar allt eftersom, då man gärna går ut alldeles för hårt i början. Men men, blir att köra imorgon igen så kan man dricka vin med gott samvete i helgen :)
 
Igår sprang jag och 9 till från jobbet Blodomloppet ute på Rocklunda, riktigt jäkla roligt! Kom väl i mål på 25 min efter 5 km vilket kändes ok med tanke på trängseln. 
 
 
Jobbat endast 7-12 idag, underbar tid och efter det rullade jag direkt ner på stan. Lunch med Julia på Hattfabriken, åt en frutansvärt god lax med pocherat ägg, hollandaisesås och färskpotatis! mmm. Prisvärt! En kaffe på det sen var det knalla ut med hunden och ja, träna. Lisa var här nu ikväll och umgicks, så trevligt så.
 
 
Äntligen är det fredag! Som jag längtat, veckan har gått förvånandsvärt långsamt. Hur lät det där, jag lever inte bara för helgerna haha. Imorgon blir det iallafall jobb på dan, Factor och sen klackarna i taket.
Jaha nehe, 10 minuter till fredag - nattinatti! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0