Tisdag ; 28

 
Holá!
Det var ett tag sen, igen. Finner mig ingen tid till detta tyvärr, synd för det är roligt att blogga. Men vem vet, man kan ju alltid bli bättre på allt.
 
Det rullar på hemma i Västerås, på Stohagen ligger lugnet och jobbet fungerar även det lika bra som alltid. Jobbar enbart dagtid och varannan helg vilket känns guld, att alltid ha tid för träning och övrigt på kvällarna!
 

Min bror flyttade i söndags till Lund för 5 års studier, känns trist nu när man insett att det inte bara är att träffa honom när man vill som tidigare. Men tiderna förändras (tråkigt vore det väl annars) och nuu väntar en vecka enbart nollning för honom där nere! jag är minst sagt sjukt glad för hans skull :)
 
Denna veckan finner sig dock lite annorlunda, pga många som har semester så fick jag jobba arslet av mig i förra - nu jobbar jag bara tors fre! Wooop! Förbannat skönt. Blir stallet idag, Factor om det hinns med och sedan till moster för att klippa topparna på mitt långa as till hår som vanligt. Försöker ta det var 12e vecka som man ska, men det glöms gärna bort...

Förövrigt vet jag inte om det händer så mycket speciellt, sommaren tar sista andetagen nu och kylan trycker på. Haft en rent utsagt grym sommar, alla klagar på vädret men jag tycker tametusan det varit mer än ok! Och så roligt vi haft - fest hela nätterna i princip varje helg! Haha, man får passa på medans man är ung, och nu kommer hösten och då går jag i princip i ide från krogen. Fick ju dessutom vår vecka i Portugal, jag Moa och Emelie var iväg och skapade oss minnen för livet! Lagos kommer jag åka tillbaka till, ultimat resmål att åka till med vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
mmmmm!
 
Nej nu måste jag börja röra mig iväg, ser fram emot en bra vecka och en kommande grym helg! Calle Grimaldis' 25-årsfest på lör! Som dessutom Moa kommer hit till, fab 5 :D Beställde en ny klänning igår som jag hoppas hinner komma, tyckte den var tjusig. "Kommer aldrig någonsin, ta på mig en långklänning!" Ja Sara, så blev det med den saken, nu har du fyra! Ha det gott allihopa!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0