antidote

Hej å hå! Det var då inte igår man skrev ett inlägg här! Storbloggarn haha. 
Det roliga är att jag ser att 10 personer fortfarande kikar in här i princip varje dag. 
Cred till er, har trots allt gått ett år typ :P

Allt är somvanligt i gamla Västerås. Våren har visat framfötterna lite, har invigt både balkongen och Björnöns löparspår. Sweeet! Jobbar på, tränar på, festar på. Har lite att se fram emot dock; 24/5 Frankrike! Biarritz - Cadillac med mamma, träffa Chack bl.a. vilket kommer bli helt fantastiskt och overkligt. Börjar nästan grina bara jag tänker på det haha. Känslosamt det där, min gamla bästis.
Vecka 26 är det semester! Då blir det sista minuten med Emelie, Johanna & förhoppningsvis Carin! Förbannat va roligt det kommer bliii! Även Belgien och inget mindre än Tomorrowland planeras, så ja sommar tack! Och skattepengarna kommer sitta fint.
Just nu sitter jag bland massa tvätt som ska strykas och en Emil som vill gå ut. Plikten kallar, dock skönt att vara jobbledig lite nu efter tuffa veckor med ny arbetsplats, nya kollegor och massor att ta in! Men jag trivs förträffligt även där :) So far so good. Ikväll ska det tränas med fröken Borg, Annas härliga pass som en liten tisdagstradition. Har blivit bättre efter en dunderförkylning med start i slutet av förra veckan, uuu. Påt igen!
Ledig helg dessutom! (ja det är bara tisdag jag vet). Planerat in ett par glas vin med Helene fredag och massa party på lör :) Fab fab. Äee va tusan, promenad var det! Puss o hej!
Hahaha, dagens. Hemma hos mamma:
jag: ja Madicken, hon gillade äppelkvistar hon
mamma: jasså...gjorde hon?
jag: men jaa, kommer du inte ihåg det?
mamma: nej det har jag glömt. vad hade hon dom till då?
jag: men hon åt dom ju!"
mamma: jaha. ee jaa. hon hade starka tänder hon.
det går en halv minut...
jaa dom går aldrig ur tiden dom där gamla filmerna!
jag: men mamma haha vafan. min gamla KANIN Madicken, inte hon av Astrid Lindgren!
hahahaha. orka starka tänder.


Kommentarer
Postat av: william

så söt:D



Och säg gärna vad du tycker om sminkningen & bilderna på "The Evil Queen's Make - Up" :D

2012-03-27 @ 18:33:34
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0