Nicki Minaj - Starships

Lycka när Anna hade lagt in den som ny uppvärmningslåt igår, GILLA!
Lyssna.
Förstå i sommar på balkongen med ett glas vitt, jatack :)


Idag fick det bli sovmorgon, Emil har härjat inatt. Klivit på mig, sovit på mig.
Kul att vakna av att 11 kg hund hoppar upp raakt på magen. "men vafaaan gör du?! osmidiga djur!" hahah så less.
En promenad ska det få bli, solen visar sig ju självklart inte idag eftersom jag är ledig!
Därefter måste jag ner till Nordea och fixa med nya lönepapprena och ta en shoppingrunda.
På tiden! Har knappt hunnit vara nere på stan en dag på sista tiden. Trots fem minuter på cykel ner.

Nya telefonen startade jag upp igår, den är superfin! Stor som ett aaas men väger i princip ingenting haha. "ska den vara såhär?". Som ett litet pappersflygplan. Men I like! Dock ska inte mitt nr föras över från Telia förrän på tis så funderar på att köra på min gamla tills dess och hitta ett bra skydd dessutom.
Vit Samsung Galaxy sII! Tack till William för all hjälp.
Har inte sett Big Brother på ett par dagar nu - hörde att Hannah R rykte i söndags.
Skönt, förbannat va hon blev på där i slutet. Tror att man blir lätt dum i huvet av att vara därinne också iofs.
Bästa var iallafall att Sipan fick lämna, å herregud! Klarade inte av honom. Nästa hoppas jag blir Rodney, för att han har fått sin chans och dessutom inte levererar ett shit i år. Men men, den som lever får see. 

Nu är det promenaddags, kommer bara behöva nudda kopplet så vet jag vem som kommer springandes liggandes i kurvorna. " Mat" "Godis" och "Åka bilen" har samma effekt. Hahah, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0