a vin-vin

Heja heja! Fredag förmiddag - sovmorgon och ledig helg! Förbannat va bra det känns. Myser med en nybakad fralla och en kopp kaffe till nyhetsmorgon. Efter 10 med Malou är det bästa som finns. Ålderstecken? hahah. David Batra, Johan Glans, Annica Lantz och Nanne Grönwall i studion. Glans och Batra ligger ju i filmtoppen med Kvarteret Skatan åker till Laholm. Har inte stuckit ut näsan än, solen skiner men det ser ut att blåsa en mindre kuling. Usch usch, får kanske bli solarieöarna idag. Igen, haha. Jag är hopplös. Men men, nåt ska man väl dö av!
Storstädning efter jobbet igår, tog nästan tre timmar!. Och då var det ändå inte superstökigt innan. Stryka, torka golv, diska. Fa-an va tråkigt, men nu är det bra fint å andra sidan. Ska hålla det här nu! (jag ger det tre dagar).
Trotsade min förkylning och begav mig ut till Björnöspåret med mamma igår kväll, åå herregud!
Hade blodsmak i munnen efter 300 m vilket ju klart tyder på att kroppen inte är riktigt i fas. Panik för det kändes först som att det verkligen var blod. Uuu, spottade och fräste haha. Men tog mig runt femman på 28 min så helt åt helvete var det inte. Kul att kunna börja springa utomhus på riktigt! Underlaget var perfekt.
Handlade lite efter det och sedan hem och käka. Därefter hämta Sanna från dansen så blev det en macka och BB igen. Haha bästa, helt insatta nu. Ska förövrigt testträna på Factor gym med henne och Crille, 99 kr för en månad just nu! Kan man ju bara inte missa. Spännande spännande, så idag 17.30 ska vi köra.
Annars idag så blir det ner på stan med mamma om ett tag nu, käka lunch och kika lite kläder. Nytt skydd till telefonen måste införskaffas. Och inte minst ett par goda flaskor vin, njutbar helg!
Favoriterna Lord Sinclair, ett rosévin som är väldigt fruktigt, smakar nästan cider men förbannat gott.
Och Corvina, favoriten bland rödviner just nu. lite dyrare att drickas på fest men det är det värt!
Ikväll blir det förutom träningen då party med min goa vän Helene hos hennes pojkvän Richards jobbarkompis.
Blir fixa sig hör hemma tillsammans och sedan möta upp grabbarna. Ska bli kul att inte gå ut för en gångs skull, kunna föra en konversation utan att stå och vråla i någons öra haha.
Heja heja! Fredag förmiddag - sovmorgon och ledig helg! Förbannat va bra det känns. Myser med en nybakad fralla och en kopp kaffe till nyhetsmorgon. Efter 10 med Malou är det bästa som finns. Ålderstecken? hahah. David Batra, Johan Glans, Annica Lantz och Nanne Grönwall i studion. Glans och Batra ligger ju i filmtoppen med Kvarteret Skatan reser till Laholm. Har älskat skatan sen första året i gymnasiet, precis min sjuka humor haha så ser fram emot att se filmen något fruktansvärt! Ska släpa med mig Johanna och Emelie på sön:)

Har inte stuckit ut näsan än, solen skiner men det ser ut att blåsa en mindre kuling. Usch usch, får kanske bli solarieöarna idag. Igen, haha. Jag är hopplös. Men men, nåt ska man väl dö av!
Storstädning efter jobbet igår, tog nästan tre timmar!. Och då var det ändå inte superstökigt innan. Stryka, torka golv, diska. Fa-an va tråkigt, men nu är det bra fint å andra sidan. Ska hålla det här nu! (jag ger det tre dagar).
.
Trotsade min förkylning och begav mig ut till Björnöspåret med mamma igår kväll, åå herregud!
Hade blodsmak i munnen efter 300 m vilket ju klart tyder på att kroppen inte är riktigt i fas. Panik för det kändes först som att det verkligen var blod. Uuu, spottade och fräste haha. Men tog mig runt femman på 28 min så helt åt helvete var det inte. Kul att kunna börja springa utomhus på riktigt! Underlaget var perfekt.
Handlade lite efter det och sedan hem och käka. Därefter hämta Sanna från dansen så blev det en macka och BB igen. Haha bästa, helt insatta nu. Ska förövrigt testträna på Factor gym med henne och Crille, 99 kr för en
månad just nu! Kan man ju bara inte missa. Spännande spännande, så idag 17.30 ska vi köra.
.
Annars idag så blir det ner på stan med mamma om ett tag nu, käka lunch och kika lite kläder. Nytt skydd till telefonen måste införskaffas. Och inte minst ett par goda flaskor vin, njutbar helg!
Favoriterna Lord Sinclair, ett rosévin som är väldigt fruktigt, smakar nästan cider men förbannat gott.
Och Corvina, favoriten bland rödviner just nu. lite dyrare att drickas på fest men det är det värt!
.
Ikväll blir det förutom träningen med Susana banana då party med min goa vän Helene hos hennes pojkvän Richards jobbarkompis. Blir fixa sig hör hemma tillsammans och sedan möta upp grabbarna. Hoppas Sandra är hemma också! Ska bli kul att inte gå ut för en gångs skull, kunna föra en konversation utan att stå och vråla i
någons öra haha. Jaha nehe, trevlig fredag alla glada! Puss o kram
jag och mannen i mitt liv, Emil älskade hund! Bättre kompis finns inte att önska sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0